П`ятниця, 17.05.2024, 12:04
Вітаю Вас Гість | RSS

Електронне портфоліо Ковальчук Н.Я.

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [4]
методична робота [2]
методична робота
портфоліо [0]

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

ВПРОВАДЖЕННЯ ІКТ НА УРОКАХ ФІЗИКИ

Про день прожитий свідчить

 не зібраний тобою урожай,

а посіяне тобою.

Роберт Люїс Стівенсон

Школа – це той порт, з якого у далеке плавання відправляються великі кораблі і маленькі човники. Не просте і не легке плавання по безмежному окені життя. Дуже багато залежить від капітанів. А якими будуть капітани цих суден, які траси вони прокладуть, які нові землі відкриють- це у великій мірі залежить від школи. , і від нас – Учителів.

Життя – це рух вперед.

Освіта 21 ст. – це освіта для людини.. в сучасній школі ми не можемо бути просто джерелом інформації, а наші учні – пасивними слухачами.. Потрібна тісна співпраця  учитель – учень. Тому є ефективними – використання нестандартних уроків.

Яким  би за змістом чи за формою не був урок – головне в ньому праця: результативна, творча. Мудрість

 педагога складається в тому, щоб постійно ставити перед собою питання: „”Як зацікавити учня?”,

 „Який матеріал підібрати на початок уроку, щоб він дав поштовх його думці,

пробудив інтерес, адже тільки тоді починається процес пізнання?”

 І щоразу давати на ці питання різні відповіді.

Настав час революційних змін у роботі учня й вчителя, на місце традиційним технічним засобом навчання

 таким, як кіно, відео кліп, фотографії та малюнки, схеми, таблиці та ілюстрації приходить 

  могутній засіб,  мультимедійна презентація, що дозволяє вчителю значно підвищити якість уроку,

замінити вище сказані засоби і зробити їх якіснішим

.Актуальність використання мультиммедійних засобів полягає в тому, що сучасні досягнення науки і техніки вимагають сучасних уроків, які враховують ці досягнення. Уміле поєднання компютерних технологій і традиційних методів викладання фізики дадуть бажаний результат.: високий рівень засвоєння фундаментальних знань з фізики та усвідомлене їх практичне застосування.

Використання нових методик- засіб підтримати зацікавленість предметом, зокрема, мультимедійні засоби не тільки підтримують бажання пізнавальної діяльності, а й усучаснюють предмет, роблять його наочнішим.

Позитивним моментом використання мультимедійних засобів є:

- покращення сприйняття предмета, що вивчається,

-. мультимедійний засіб дає можливість відтворювати фізичні процеси, про які на уроках можна лише говорити, звертаючи лише до уяви учнів, спираючись на їх абстрактне мислення.

-.можливість доповнювати, корегувати повторювати деякі епізоди, завдяки компютерної техніки.

- високий рівень наочності,

- ілюстративне багатство,

-  інтерактивний зв'язок з програмним продуктом значно підвищують рівень засвоюваності матеріалу

-  дозволяють в певній мірі автоматизувати систему контролю за рівнем навчальних досягнень учнів.

 

 Важливість їх застосування саме й полягає в тому, що вони вносять в урок "цікаву новизну", яка за своїм змістом і формою викладу дає можливість відтворити за короткий час значний за обсягом матеріал, а також по-новому його з'ясувати,

Під час роботи з навчаючою програмою важливо зосередити увагу учнів на найбільш складну для засвоєння частину, активізувати самостійну пошукову діяльність учнів.

Хочеться зауважити, що інформаційно-комп'ютерні технології - це досить потужні механізми, які мають багато можливостей. Але вони не  заміняють вчителя, а можуть бути тільки інструментом у руках вчителя.

Але, знову ж, робота з такими технічними засобами вимагає від учителя глибокої і змістовної підготовки та вміння нестандартно підходити до конструювання та проведення уроку.

Компютерні уроки потребують особливої підготовки. Потрібно чітко визначити мету, яку ми хочемо досягнути

Хочу сказати, що використання комп'ютерних програм на уроці  породжує у учнів інтерес, якого так часто не вистачає під час навчання. Сама присутність комп'ютера робить урок незвичним та незабутнім, а значить, запам'ятається велика частина того, про що йшлося.

 Звичайно, комп'ютер на уроці  фізики  - новина.

На жаль, економічний стан нашої країни та фінансові можливості закладів освіти не завжди дозволяють мати сучасну комп'ютерну техніку, яку можна використовувати при вивченні цілих дисциплін.

Хочеться закінчити свій виступ словами Сухомлинського:

Добрим є те навчання , при якому діти навчаються самі,

А вчитель організовує і спрямовує їх пізнавальну діяльність.

Категорія: Мої статті | Додав: Nina (28.03.2012)
Переглядів: 1451 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук